NÄR SAKER OCH TING FÖRÄNDRAS

Hej på er.

Det var ett tag sen, men jag har inte haft orken att skriva på sistone.
Mamma ligger på sjukhuset och har gjort det sen i torsdags, det är såhär att man hoppar och skrattar vad jag älskar alla jävla sjukdomar. På måndag far hon ner till Umeå för strålning och då kommer Jessica och är här med mig. Det ska då ordnas en myskväll, det blir säkert bra. Annars då?
Skulle göra mig ett försök med tacobiffar för att jag och pappa ska slippa leva på mackor, det gick åt helvete. Köttfärsen var inne i micron för länge och jag orkade bara inte försöka. Det är sånna gånger man märker hur jävla beroende man är av sin mamma.. Jag skulle aldrig klara av att leva bara med pappa, han kan inte laga mat och inte jag heller. Sådär skit mega roligt. Skolan går också så jävla tungt, är så less på allt. Jag vill bara att min mamma ska komma hem igen och bli frisk så allt kan bli normalt och bra. Vara med sin mamma ute på stan, baka och laga mat med henne, se på filmer och stoppa upp julpynet med. Jag vill tillbaka till den tiden när min mamma orkade göra sådana saker.

Nu ska jag inte sitta och deppa här, ska gå och gråta över maten lite grann.
Fan vad jag hatar att min mamma inte är här.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag vill också tillbaka till den tiden när jag orkade saker, tro mig! Älskar dej mest <3 Och du och pappa får väl slå era kloka huvuden ihop och hjälpas åt, det ska nog gå bra!

2010-12-13 @ 09:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0