SOME SIMPLE LOVE

Det här med att vara aktiv på bloggen är inte min bästa sida har jag märkt.
Aja, jag har gjort klart min novell idag. Har skrivit ut den och nu fattas det bara att lämna in den, som jag ska göra imorgon. Skönt att äntligen vara klar, men jag har redan börjat på en ny. Jag vet inte vad det är med mig riktigt. En dag kände jag bara för att skriva nått slarv bara någon sida, men det visade sig bli 81 sidor. Och denna kommer bli minst lika lång. Haha, jag har aldrig haft bra fantasi med att komma på något att skriva om. Men nu helt plötsligt är jag hur fantasirik som helst i skallen. Nåväl, idag var Elvira och Josse hos mig. Vi, eller dom dampade sönder som vanligt. Och skrattade åt saker som inte ens var roliga (?)
Men jag har precis duschat och ska gå och lägga mig i min renbäddade säng och läsa ur Justins bok, i just love it. Har jag sagt det? LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE.
Nåja, sovmorgon imorgon, hur skönt är inte det? På en fredag, såhär, vad ska man säga? PERFEKT! Men det är payback time, på söndag är det hårdplugg för mig. Matte, So och Tyskan ska vara gjord då. Men jag tror att jag ska ta och gå på stan imorgon efter skolan om jag orkar, jag måste verkligen köpa julklappar. Har hundratals att köpa till, och vad ska man köpa åt Jens? Några förslag? Men mammas är då klar, ska bara köpa den så är det klart. Pappa är nog det svåraste, nåja. Nog om det, nu ska jag gå och lägga mig i sängen. Ha det så bra mina små pussgurkor.

p.s Mamma, jag vet att du läser min blogg. Ett par svarta cheap monday jeans och ett objektiv är det jag önskar mig. Något mer kommer jag inte på, men det står högst upp! d.s



UPPDATE:
Har upptäckt att jag har skrivit fel i min header. Orkar dock inte ändra det, hoppas det inte stör er så mycket som det stör mig! AH..

Kommentarer
Postat av: moa

Tack, men du pratar helt om dig själv!

2010-12-03 @ 16:16:25
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0