YOU SAY IT BEST

Hej på er!
Har inte gjort något alls idag så känns onödigt att ens skriva, skulle till Emmy och plocka ögonbrynen klockan 3. Men mamma väcker mig kvart över 2. Så det vart lite kört, så det blir en annan dag. Ska försöka plugga lite historia och hemkunskap, har prov veckan efter lovet och det är ganska snart. Inte långa lov men sovmorgon några dagar är bättre än 0. Satt uppe rätt länge igår och såg på Dexter, är helt fast igen. Så jag såg klart hela sista säsongen så ja. Klockan var rätt mycket när jag släckte ögonen. Nu sitter jag här med boken till min kamera och läser på lite. Kollar också på en massa kamerasaker, men mamma lär ju inte ge mig något! Jaja, Josse sitter nu på Arlanda och hennes flyg går halv åtta. Så imorgon blir det nog att sova hos min lilla sötnos och se på allt hon köpt och bli inte lite avundsjuk.. Sånt är livet, vi får se vad som händer sen då. Försöker skriva så mycket som möjligt nu när jag har tid. Mitt photoshop har lite problem så jag kan inte lägga upp några bilder för dom måste redigeras först. Nu ska jag dra ett litet snabbplugg. Puss!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0