För din skull moa....

Detta är bara för dig Moa, jag förstår inte varför du tycker det är så roligt när jag inte ens har några bilder.
Men iaf, for på staden efter skolan. Sista skoldagen idag sen är det bara chillveckor!!
Såååå härligt att åttan är över, obeskrivligt.

Drog iaf på stan med Jens och gänget, det slutade med att vi åt på frasses när vi egentligen skulle ta en fika på Hanssons. Hehe. Sen så har jag precis kommit hem från bio, baksmällan 2 blev det. Awesome film!
Nu sitter jag och funderar på om jag ska vara med på brännbollen imorgon vilket jag tror jag inte ska, vi ska i alla fall vara superhjältar. Det blir nog inte många som klär ut sig, jag kommer inte göra det om jag ska vara med iaf. 
Jag hatar brännboll ,fan vad trist det är.. pinsamt också!!

Nåja, jag har inte mycket mera att skriva för utom att jag svarar på alla era kommentarer imorgon istället.
Nej nu har jag gjort Moa glad, så puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0