taggad till tusen





Väskorna är färdigpackade, nu har jag precis tryckt i mig lite mat och väntar på pappa som ska sluta lite tidigare. Då tar vi pappas 400kronors presentkort och drar till örjans och köper någon skjorta till papi. Sen hämtar vi Jeku och vi far till oss och gör middag sen vi fyra, halv fem börjar vi dra oss till Kallax!!
Taggad in i benmärgen, men smärtan är kvar i bröstet när man vet att man inte får krama om mamma innan man far..

Nåja, sitter och gosar och säger hejdå till mina små puckon.. eller bara ena för Pepsi har nämligen spytt och det bara hängde spya i skägget på honom. Hehe.. lite för mycket info?
Han ligger ändå och snarkar och Morris hoppar på mig så, ska dra bort underhållningen från datorn och ge den till Morbin istället!!

Nu hoppas vi på soligt och varmt i Turkiet och att vi blir bruna små pepparkakor, kanske slänger jag upp något på bloggen. Vem vet? Så håll utkik för er som är intresserade. Nä nu blev detta väldigt långt så nu hoppas jag på att ni önskar mig och Jessica en trevlig resa för det ska vi då ha!!
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Snyggingar!

2011-05-05 @ 13:05:55
URL: http://marcushedmaan.blogg.se/
Postat av: Isa

Ha de chill! tro inte vi är avis ;)

2011-05-05 @ 13:16:53
Postat av: elin jonsson

HA SÅ KUL ELIN, jag är också väldigt, väldigt väldigt aviiiiis! piuyssss!

2011-05-05 @ 13:52:55
URL: http://eelinjonssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0