a couple of banans

Känner mig så oerhört trött och hängig hela tiden. Prov, läxor, uppsatser hit och dit. Orkar verkligen inte. Sen skolkören mitt i det. Matematikprov som jag verkligen inte fattar någonting alls av men fina lilla Felix ska hjälpa mig och Fanny till veckan, blir nog finfint!

Har uppepådet inskaffat mig en imac, som en liten nöjd barnunge sitter jag och knapprar och petar på den. Är så glad. Har även fått upp tavlan på mig och mammsen, plus i kanten kan jag då säga. 
Har inte blivit den som skriver av mig så mycket på bloggen, bjuder istället på bilder. Men just idag hade jag ingen bild så det blir bara lite onödig text. Grattis till er som klarade er igenom detta, nu ska jag ta tag i livet och skriva klart mitt engelska arbete som måste in nu.. hoppas på ett bättre betyg där. Det ska nog gå eftersom engelska nog är det bästa ämnet, jag helt enkelt bara älskar det. Skriver just nu om mammas sjukdomstid, om ni ville veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0